جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

لال /کور/ کر

  • دخترک ۶یا ۷ ساله کز کرده و روی مبل نشسته و داره ناخون ها شو از ته می جود انگار بغض گنده ای درست وسط گلویش مانده. زیادی حرف زده گنده تر از دهنش حرف زده یک تو دهنی محکم خورده و اصلا گریه نکرده فقط درد اون تو دهنی تا امروز با او هست ولی یاد نگرفت زیادی حرف نزند و هیچ وقت نفهمید قد خودش چقدر است .پس هنوز زیادی حرف می زند و محکم تو دهنی می خورد.
  • همان بچه نشسته کنار حوض دست چاقش را می زند توی آب و سر به سر ماهی ها می گذارد.آدم بزرگها نشسته اند تو ایوان و دارند حرفهای مگو با هم می گوییند بچه از وسط حرفها یشان چند کلمه را می شنود (کورتاژ/ گناه/ قابله) و بعد از رفتن مهمان بلند می پرسد قابله همون قابلمه است؟و گوشش کشیده می شود تا فراموش نکند زیادی نشنود ولی او کوچکترین صدا را می شنود و خوب هم می شنود و از پچ پچ کردن متنفر است ولی هنوز که هنوز است گاهی درد آن گوش کشیدن به یادش می افتاد نه خلاصتان کنم هنوز هم گوشش را می کشند هنوز درد می کشد ولی باز هم حرفهای مگو را میشنود و ناجور و دردناک تر از قبل گوشمالی میشود
  • همان بچه زل می زند تو چشم کسی که تنبیهش کرده درد کشیده ولی حاضر نیست گریه کردنش را ببینند همه اش زل می زند و از رو نمی رود و آن صدا که هنوز توی گوشش صدا می کند که ( چشمتو بنداز پایین پررو) ولی او همچنان دارد نگاه می کند بغض می کند     کتک می خورد بابت چشم سفیدی ولی مستقیم با چشمهای پر زل می زند درد میکشد ولی زل می زند .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بانمک دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی جنسیت گمشده
آیا واقعا جنسیت خودت را گم کرده ای یا اینکه فقط یک اسمه که برای وبلاگت انتخاب کردی؟

و اما عشق

عشق یک جور جوشش کور است و پیوندی از سر نابینائی ، اما د وست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت
عشق در قالب دلها در شکل ها و رنگ های تقریبا مشابهی متجلی میشود اما د وست داشتن در هر روحی جلوه خاصی دارد
عشق با د وری و نزدیکی در نوسان است ، اگر د وری به طول بینجامد ضعیف میشود ، اگر تماس دوام یابد به ابتذال میکشد اما د وست داشتن با این حالت نا آشناست
عشق جوششی یکجانبه است ، به معشوق نمی اندیشد که کیست و از این رو همیشه اشتباه میکند
اما د وست داشتن در روشنائی ریشه میکند و در زیر نور سبز میشود و رشد میکند
عشق جنون است و جنون چیزی جز خرابی و پریشانی نیست اما د وست داشتن در اوج معراجش از سرحد عقل فراتر میرود و د وست را با خود به قله بلند اشراق میبرد
عشق زیبائی های دلخواه را در معشوق میافریند و دوست داشتن زیبائی های دلخواه را در د وست میبیند و میابد
عشق یک فریب بزرگ و قوی است و د وست داشتن یک صداقت راستین
عشق در دریا غرق شدن است و د وست داشتن در دریا شنا کردن
عشق بینائی را میگیرد و د وست داشتن بینائی میدهد
عشق ناپایدار و نامطمئن است و د وست داشتن لطیف است وپایدار و سرشار از اطمینان
عشق همواره با اشک آلوده است و د وست داشتن سراپا یقین
از عشق هرچه بیشتر میشنویم سیراب تر میشویم و از د وست داشتن هر چه بیشتر ، تشنه تر
عشق معشوق را مجهول و گمنام میخواهد تا در انحصار او بماند اما د وست داشتن ، د وست را محبوب و عزیز میخواهد
در عشق رقیب منفور است و در د وست داشتن عزیز
عشق اسارت در دام غریزه است و د وست داشتن آزادی از جبر مزاج
عشق مامور تن است و د وست داشتن پیغمبر روح
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
منتظر حضور گرمت هستم
ممنون
تا بعد...

لوتوس دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.coffeelotus.persianblog.com/

برو رویا ببین...در نهان.

C L A R T دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ

منم گوشمالی شدم..!ولی نه برای حرفی گنده تر از دهنم بود.
برای شنیدن و گفتن حقیقت..حرفی که توی دلم بود و از نگفتنش آتش به جانم افتاده بود..!
یادش بخیر هق هق بعد از گریه ی من!

اورانـــــــــــــــــوسی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ http://czar-uranus.blogsky.com

نفس گیر بود تا انتها و آخرش همه ی نفس های حبس شده م اشک شدند....و....لذت بردم...این ظلم از کی شروع شد؟! نفسم رو بند آورد خیلی جاها احساس می کردم من توی اون دخمه ام ...فوقالعاده بود....واقعا زیبا بود.....دلم گرفت...نمیدونم چی بگم. واقعا عالی بود...



بدون امضا سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://bedoneemzaa.blogsky.com

آه کودکی گمشده .. چه دردی است از دست دادن تو ... و از همان بچگی رنج بزرگی را کشیده ایم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد