جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

برای تبعیدی شهر برفها

مرا آزار مده ای همه دوست داشتنها

چرا نمی خواهی به من عشق بورزی ؟

مرا که در حرکت و ایستایی

تو را دوست که نه می پرستم

من می چرخم .......

با همه توان می چرخم

با ذره ذره جهان

دور تو می چرخم

چرا می گریزی

وقتی که حتی ریسمان عشقم را تکه تکه کرده ای

تبری بیاور و پاهایم را قطع کن تا دیگر هرگز از تیر رس نگاهت نتوانم دور شدن

به تو عشق می ورزم

به تو و آن دستان آشنایت

به تو و آن چشمهای منحصر به فردت

به قلبم خنجر مکش

قلب من پر است از دانه های نیلوفرکان کوچک

تو به ستونی از سنگ بدل شده ای و من دیر زمانیست که تنها سایه ات شده ام

سایه ات و دیگر هیچ

عشق من تو رنج می کشی و من خوب می دانم که این تنها رنج خودت نیست

من ساقه ام را به تو خواهم داد تا دستاویزی شود برای برخواستن دوباره

و من چه شبهای طولانیست که زار زار پرهای بالشم را باران داده ام تا که تو بمانی

بمان  من تو می شوم و تو من من درد می کشم و تو فریاد

عشق من بیا دست مرطوبت را به من بسپار بیا هیچ چیز را ویران نکنیم حتی سقف خانه

خیالیمان را شاید کودکی زیر آن به نرمی به خواب رفته باشد

هر کجا که از عشق سخن بگویند

ما آیینه ها را پاک خواهیم کرد

عزیز دل

من در این برج زندانیم

من اسارتم را زندگی می کنم

و همه خیال می کنند که من چه بازیگر خوبی شده ام

نگذار که من در تنهایی بلند این قلعه محو شوم

سنگ مشو

همان مهربان من باقی بمان

و این خود همان زندگیست که ما خوشبختش بودیم حتی به قرض.

(با نگاهی به نوشته فدریکو گارسیا لورکا)

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://time_value_life.blogsky.com

نذر سقای تشنگان


دستی بزن به زبری روی زبان مشک

خـالیست از فــرات و ترنم دهـان مشک

دیگـر امید روشـنی از سـوزشش مگیر

سـرخ است وبی ستاره سو دیدگان مشک

داغ طلـوع چـهـره ی بی رحــم تشنگـی


پر بود از کـویر وســراب آسمــان مشک

در آســـتان خـشـک گـلـو اسـتخـوان مشک

درآن نگاه یکسـره هر لـحظه می نشست

تیری به قـلـب تشــنه لبی از کـمان مشک

دســتی رسـید وخـلـوت او را بلـند کـرد

در ازدحــام آیـنـه هـا رفـت جـان مشک

گـردی بلند شـد و سواری زپشت نخل...

پر شـد زعـطـر یاس و سـپیده نهان مشک

یک ناگهـان و عـلقـمـه و نـور آفـتـاب

شـرمـنده بـود مـاه از آن ناگـهـان مشک

لوتوس پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ http://coffeelotus.persianblog.com

دلم میسوزد....
دلم درد دارد....
دلم بغض دارد....
و
این زندگی بی انصاف ادامه دارد.........

[ بدون نام ] شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ

مثل همیشه فوق العاده..زود زود بنویس نیلوفر جان

یک پیرو از جنس احساس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ق.ظ

درودی سبز ...
تمام حسرت عاشق بودنم را اینجا می بینم، شاید یک روزی همه خاطره هایم را برایت بخوانم ... خاطراتی که در صفحه آخرش نوشته ام: می شود دیگر عاشق نشوم؟؟؟

تنها در لاریسا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://tanha_dar_larisa

خاطره ای در درونم است
چون سنگی سپید درون چاهی
سر ستیز با آن ندارم
توانش را نیز
برایم شادی است و اندوه
در چشمانم خیره شود اگر کسی
انرا خواهد دید
میدانم خدایان انسان را
بدل به شیئی می کنند،بی آنکه روح را از او برگیرند
تو نیز بدل به سنگی شده ای در درون من
تا اندوه را جاودانه سازی
"اآنا آخماتوا"

همان غریبه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ

یک اعتراض و یک معجزه و عجب رسم بدی.

یک پیرو از جنس احساس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://nothingonlylove.blogfa.com

درود سبز
پیکی روانه خانه ات کردم، امید که نشانش را درست یافته باشم

دلقک دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.dalghak.ir

بودن در عین نبودن !

باران دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ http://neilabak.blogfa.com

آنجا که عشق فرمان می دهد محال سر تسلیم فرود می آورد!!!!!

یک پیرو از جنس احساس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ

بر تو درود نیلوفرکم
نامه ام بدستت رسید؟؟؟ نمی خواهی پاسخ بدهی و پیرو را از نگرانی درآوری؟؟؟

شیما جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ق.ظ

چشمانت راز اتش است و عشقت پیروزی ادمیست هنگامی که به جنگ تقدیر میشتابد واغوشت اندک جایی برای زیستن اندک جایی برای مردن......

۱۸۳۴۵۶ پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ

عشق یک تصور مجاذی وغیر واقعیه ولذتی که در تنفر و انتقام
وجود داره در هیچ چیز دیگه ای نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد