جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

می خوا هم امشب برای تو بنویسم(!)

جالبه مگه نه؟؟ دارم این نوشته را برای تو می نویسم برای تو که دیگر در این نزدیکیها نیستی برای تو که نیستی که مثل همه دیوانگی هایمان تو بشینی و من تند و تند روی شلوار تو بنویسم!!!!خیلی وقت است که از تو خبری نیست شاید بازم چمدان را بسته اید و اینبار کجای نقشه مقصد است!؟؟؟؟اصلا شاید من دارم برای یک آدم بی آدرس بی نشانی می نویسم؟؟؟تو که مثل من نبودی من از این دیوانگی ها دارم که یکهو غیبم میزند و روزهاو روزها از من خبری نمی شود! ! باز هم می نویسم!فـــــــــــــــــــــــــــردا!
نظرات 3 + ارسال نظر
پونه سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.pooneh.persianblog.com

سلام برای ادم بی ادرس چیز نوشتن چقدر خوبه!!!! موافقم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:19 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:15 ق.ظ

salam
ajab tasadofi!
dar khordad 1382 in ra neveshi.
dar khordad 1383 in neveshteh-at ra man mikhanam (barAye avvalin bar). dar hali keh bare safar ra basteam va amadehye safer.
ari, khordad mahe ajibi ast ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد